Etusivu PalvelutEksote tiedottaa: Eksote ohjeistaa asiakkaita soittamaan kiireettömät ajanvaraukset 25. marraskuuta alkaen, sillä ajanvarauksessa on ongelmia uuden potilastietojärjestelmän käyttöönoton vuoksi
Ajankohtaista
18.11.2019 11.00

Eksote tiedottaa: Eksote ohjeistaa asiakkaita soittamaan kiireettömät ajanvaraukset 25. marraskuuta alkaen, sillä ajanvarauksessa on ongelmia uuden potilastietojärjestelmän käyttöönoton vuoksi

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri
Mediatiedote 18.11.2019

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) puhelinpalveluissa on tällä hetkellä ruuhkaa. Ohjeistamme asiakkaita soittamaan ajanvarausnumeroihin ainoastaan kiireellisissä asioissa. Ajanvarauksia ei pystytä tällä hetkellä tekemään normaaliin tapaan, sillä osalla Eksoten työntekijöistä on ongelmia uuteen potilastietojärjestelmään kirjautumisen kanssa. Eksote ohjeistaa asiakkaita odottamaan ensi viikkoon kiireettömien ajanvarausten kanssa.

Eksote otti käyttöön uuden LifeCare-potilastietojärjestelmän lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 16. - 17.11.2019. Uuden potilastietojärjestelmän käyttöönotto aiheutti käyttökatkon Eksoten sähköiseen asiointipalveluun 15.11. kello 15.30 - 18.11. kello 16.00 välisenä aikana.

Lisätietoja:
Veli-Pekka Helvola, IT palvelupäällikkö, Eksote, puh. 044 791 5409, Veli-Pekka.Helvola@eksote.fi