Viestintä ja markkinointi
Viestintä- ja markkinointitiimi koordinoi kaupungin sisäistä ja ulkoista viestintää, sisällöntuotantoa ja kaupunkibrändiä. Tiimi edistää henkilöstön viestintäosaamista ja markkinoinnin saavutettavuutta.
Kaupungin viestinnän keskeiset peruslinjaukset ovat seuraavat:
- Kaupunkikonsernin viestintä on ajankohtaista, aktiivista, avointa ja vuorovaikutteista.
- Kaupunkikonsernin viestinnässä kerrotaan asiat mahdollisimman objektiivisesti ja monipuolisesti tosiasioihin perustuen.
- Kaupunkikonsernin viestintä on perusvireeltään positiivista.
- Viestintä on osa kaikkea kaupunkikonsernin toimintaa ja päätöksentekoa. Jokaisella työntekijällä on vastuu hyvästä viestinnästä.
- Viestinnässä käytetään yhtenäistä graafista ulkoasua ja eri viestintävälineitä mahdollisimman monipuolisia viestintävälineitä mahdollisimman monipuolisesti.
- Hyvä sisäinen viestintä on onnistuneen ulkoisen viestinnän edellytys.
- Viestintää tehdään yhteistyössä.
- Hyvä viestintä vaatii jatkuvaa kehittämistä.