Suosikit
Verkkoasiointi

Etelä-Karjalan työllisyysalueen henkilöasiakkaan chat

Etelä-Karjalan työllisyysalueen Henkilöasiakkaiden chat-palvelussa annetaan neuvontaa ja ohjausta yleisellä tasolla työllisyysalueen palveluista ja asioinnista. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua.

Voit siirtyä chat-palveluun alla olevan siirry verkkoasiointiin -painikkeen kautta. Löydät chat-palvelun myös Etelä-Karjalan työllisyysalueen verkkosivuilta, asiointi ja yhteystiedot sivulta. Asiantuntijamme vastaavat chatissa maanantaista perjantaihin klo 10-14.

Työmarkkinatorin verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä voit kysyä neuvoa myös Työmarkkinatorin henkilöasiakkaan chatista.

Palveluajat

maanantai–perjantai 10.00-14.00 

Avoinna klo 9-11:00 (12.12.2025)

perjantai 9.00-11.00 

jouluaatto (Suljettu) (24.12.2025)

joulupäivä (Suljettu) (25.12.2025)

tapaninpäivä (Suljettu) (26.12.2025)

uudenvuodenpäivä (Suljettu) (1.1.2026)

loppiainen (Suljettu) (6.1.2026)

Toimipiste suljettu (Suljettu) (12.1.2026)

itsenäisyyspäivä (Suljettu) (6.12.2026)