Etelä-Karjalan työllisyysalueen henkilöasiakkaan chat
Etelä-Karjalan työllisyysalueen Henkilöasiakkaiden chat-palvelussa annetaan neuvontaa ja ohjausta yleisellä tasolla työllisyysalueen palveluista ja asioinnista. Henkilökohtaisia asioita et voi chatissa hoitaa, vaan niissä sinun kannattaa käyttää joko verkko- tai puhelinpalvelua.
Voit siirtyä chat-palveluun alla olevan siirry verkkoasiointiin -painikkeen kautta. Löydät chat-palvelun myös Etelä-Karjalan työllisyysalueen verkkosivuilta, asiointi ja yhteystiedot sivulta. Asiantuntijamme vastaavat chatissa maanantaista perjantaihin klo 10-14.
Työmarkkinatorin verkkoasiointiin liittyvissä kysymyksissä voit kysyä neuvoa myös Työmarkkinatorin henkilöasiakkaan chatista.
Verkkosivu
Siirry verkkoasiointiinPalveluajat
maanantai–perjantai 10.00-14.00
Avoinna klo 9-11:00 (12.12.2025)
perjantai 9.00-11.00
jouluaatto (Suljettu) (24.12.2025)
joulupäivä (Suljettu) (25.12.2025)
tapaninpäivä (Suljettu) (26.12.2025)
uudenvuodenpäivä (Suljettu) (1.1.2026)
loppiainen (Suljettu) (6.1.2026)
Toimipiste suljettu (Suljettu) (12.1.2026)
itsenäisyyspäivä (Suljettu) (6.12.2026)